Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

1. A szolgáltató adatai

  • Cégnév: MosaTárs Kft.
  • Székhely: 2737 Ceglédbercel, Béke utca 51.
  • Adószám: 27291377-2-13
  • Cégjegyzékszám: 13-09-203345
  • Képviselő: Finszter Péter
  • E-mail: peter.finszter@smileyspot.hu
  • Telefonszám: 0670/418-6493

2. A szolgáltatás tárgya

A szolgáltató fotóautomata (tükörszelfi gép) bérbeadását vállalja meghatározott időtartamra, a megrendelő részére, a jelen Általános Szerződési Feltételekben rögzített szabályok szerint.

3. A szerződés létrejötte

A bérleti szerződés a megrendelő által leadott írásbeli (e-mailben, online űrlapon, vagy szerződésben rögzített) rendelés, valamint a szolgáltató írásos visszaigazolása útján jön létre.

4. Bérleti díj és fizetési feltételek

4.1. A bérleti díj a szolgáltató által megadott árlista vagy egyedi árajánlat alapján kerül meghatározásra.
4.2. A megrendelés véglegesítéséhez a teljes bérleti díj 30%-ának megfelelő előleg megfizetése szükséges.
4.3. Az előleg megfizetésével a megrendelő elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit.
4.4. A fennmaradó összeg kiegyenlítése legkésőbb a bérlés napján, a szolgáltatás teljesítése előtt esedékes.

5. Lemondási feltételek

5.1. A megrendelő a foglalást bármikor jogosult írásban lemondani.
5.2. Amennyiben a lemondás a bérlés időpontját megelőző 21. napig (három héttel korábban) történik, a befizetett előleg teljes összege visszajár.
5.3. Amennyiben a lemondás a bérlés időpontját megelőző 21 napon belül történik, a befizetett előleg nem kerül visszafizetésre.
5.4. A szolgáltató részéről történő lemondás esetén a befizetett előleg teljes összegben visszajár.

6. A szolgáltatás teljesítése

6.1. A szolgáltató vállalja a fotóautomata leszállítását, telepítését és beüzemelését a megrendelt helyszínre, a bérleti időszak kezdetére.
6.2. A megrendelő köteles biztosítani a szükséges áramellátást, helyszínt és körülményeket.
6.3. A berendezést a szolgáltató munkatársa állítja fel és bontja el.

7. Felelősség

7.1. A megrendelő köteles a bérleti időszak alatt a berendezést rendeltetésszerűen használni, és gondoskodni arról, hogy harmadik személy ne okozzon benne kárt.
7.2. A megrendelő felel a szándékosan vagy gondatlanságból okozott károkért.
7.3. A szolgáltató nem vállal felelősséget olyan hibákért vagy károkért, amelyek a szolgáltatás igénybevételétől független, elháríthatatlan okból (vis maior) következnek be.

8. Panaszkezelés

A megrendelő panaszát írásban a szolgáltató e-mail címére küldheti meg. A szolgáltató a panaszt 30 napon belül megvizsgálja és írásban válaszol.

9. Adatkezelés

A szolgáltató a bérlés során megadott személyes adatokat kizárólag a szerződés teljesítéséhez és a jogszabályi kötelezettségek teljesítéséhez kezeli. Az adatkezelésre a hatályos adatvédelmi szabályok irányadóak.

10. Irányadó jog, jogvita rendezése

10.1. Jelen szerződésre a magyar jog az irányadó.
10.2. A felek vitás kérdéseiket elsősorban békés úton próbálják rendezni.
10.3. Amennyiben ez nem vezet eredményre, a jogvita elbírálására a szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróság kizárólagosan illetékes.

11. Kép- és adatkezelés

11.1. A fotóautomata használata során a vendégek által készített képeket a szolgáltató a helyszínen azonnal kinyomtatja, és a képfájlokat nem tárolja.

11.2. Amennyiben a megrendelő kifejezetten igényli az összes elkészült fotó digitális másolatát, a szolgáltató azokat kizárólag a megrendelő részére történő átadásig őrzi meg, majd véglegesen törli.

11.3. A fotók kezelése minden esetben a megrendelő rendelkezései szerint történik. A szolgáltató a fotókat nem használja fel reklám, marketing vagy egyéb célra a megrendelő előzetes, írásos hozzájárulása nélkül.

11.4. A fotókon szereplő személyek személyes adatainak kezelése az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR) és a hatályos magyar jogszabályok szerint történik.

11.5. A szolgáltató adatkezelési jogalapja:

  • a szerződés teljesítése (GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont), valamint
  • adott esetben az érintettek hozzájárulása (GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont).

11.6. Az adatok tárolási ideje:

  • azonnali nyomtatás esetén: a fotó elkészítését követően azonnali törlés,
  • digitális másolat igénylése esetén: az átadásig, de legfeljebb [ 7 nap].

11.7. Az érintettek jogai: a fotókon szereplő személyek jogosultak tájékoztatást kérni az őket érintő adatkezelésről, kérhetik a fotó törlését, és panasszal élhetnek a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (NAIH).